Meg har på kort tid etablerat sig som en viktig mötesplats för medielandskapets alla frågor och aktörer. Här möts beslutsfattare, journalister, teknikinnovatörer, app-makare, twittrare, informatörer och många andra. Genom att samla aktörer från olika branscher men med gemensamma utmaningar och skilda erfarenheter blir Meg en unik arena där etablerade aktörer, sida vid sida med publik, kan mötas, öka sina kunskaper, utbyta idéer, utveckla affärer, underhållas, utmanas och bli överraskade.
Den tredje upplagan av Meg hålls den 6-7 mars på Svenska Mässan och erbjuder två dagar av fördjupande seminarier, framtidsutblickar och aktuella debatter. Här kan du bland annat höra Stina Honkamaa Bergfors från United Screens berätta hur du går till väga för att nå ut på YouTube, Iron Maiden-sångaren Bruce Dickinson om vikten av att vårda sitt varumärke, Russell Boyce från nyhetsbyrån Reuters om det snabbt skiftande klimatet för fotojournalistiken, ljudexperten Julian Treasure om hur företag kan använda ljud på ett medvetet sätt, samt ledarskapskonsulten Myrna Lewis, som lär dig att fatta bättre beslut.
Mer information och hela programmet finns på www.meg.se
Som deltagare på WebCoast erbjuds du 10% rabatt på biljetter till Megs program. Boka dina biljetter här!